سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 7 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۶:۵۹:۰۵

دکل ٥٦ فتح برای حفاری به صوفیکم منتقل می‌شود
ایران دریلینگ: قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل ٥٦ فتح به منظور استقرار در منطقه صوفیکم گلستان و انجام عملیات حفاری اکتشافی تا پایان این هفته میدان هما را ترک خواهد کرد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از مارین نیوز، محمدرضا تاکایدی با اشاره به پایان یافتن فعالیت دکل ٥٦ فتح در میدان هما، افزود: «اقدام‌های اولیه برای باز کردن دکل از موقعیت خود و انتقال آن به منطقه گرگان انجام شده است». وی با بیان این‌که تا پایان این هفته دکل ٥٦ فتح برای حفاری اکتشافی صوفیکم به گرگان حرکت می‌کند، گفت: «با توجه به طی کردن مسافت ١٢٠٠ کیلومتری از منطقه شانول (میدان هما) به گرگان، انتظار داریم طی ١٥ تا ٢٠ روز آینده، عملیات برپایی دکل در صوفیکم انجام شود».

قائم مقام شرکت ملی حفاری ایران زمان پیش بینی شده برای حفاری اکتشافی در این منطقه را چهارماه به اضافه یک ماه برای تأمین کالا عنوان کرد و گفت: «معمولا تأمین کالا ٩ تا ١٢ ماه طول می‌کشد، اما به دلیل تأمین بخش عمده قطعات و کالاهای مورد نیازمان از پروژه‌های مختلف، در طول یک‌ماه می‌توانیم کارگاه را برپا کنیم». وی ادامه داد: «براساس برنامه‌ریزی انجام شده عملیات حفاری اکتشافی در صوفیکم باید طی چهارماه انجام شود». هفته گذشته قرارداد حفاری اکتشافی در منطقه صوفیکم گلستان میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت نفت خزر به امضا رسید.


  کد خبر : 760
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :